What If...? izle

What If...? 1.Sezon 5.Bölüm izle

What If… Zombies?

Reklamı Geç 5 saniye kaldı...
Yorum mu yapmak istemiştiniz ?

Yorumlar

meehmett

Bölüm güzeldi fakat yarıda bırakılmış gibi olmuş devam etseymiş keşke

mervenur04

Çeviride çok berbat hatalar vardı. Yani okuyan kişi çok çok farklı anlam çıkartabilir. Herhalde bütün hepsini google çeviriden yaptınız.

Rick Grimes

aylak olup güçlerini nasıl kullanıyolar aq çok saçma

YusufGold

Baya saçma bölümdü. Bir sürü mantık hatası vardı. Konu güzeldi ama işleyiş biraz tırttı.

Yusuf Kirby
Asklepios

Bölüm eğlenceliydi ama bayağı mantık hatası vardı o yüzden biraz üzüldüm. Birde mutlu son ile bitmesini beklerdim bu kadar karanlık bir bölüm harbi şaşırttı.

queenofzimbabwe

Çok güzel bölümdü zombi teması güzel işlenmiş

RuslanAeff

spoiler Spoiler butonuna bölümü izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
Tony Stark gibi bir dehanın ayrıca nanotech zırhlı zombiye dönüşmesi garip en azından geç ola bilirdi. 5 sonsuzluk taşlı Thanosdan bahsetmiyorum bile saaaaçmalık

Kamil89

Ben Marvel sinematik evreni ve zombi kıyametini pek yakıştıramadım. Ama yine de eğlenceli bir o kadar da kanlı bir bölümdü. Dizideki en merak ettiğim bölümlerden de biriydi. Bölümlerin devamı bakalım 2. sezonda mı olacak ya da belki olmayacak.

RUTHLESS

spoiler Spoiler butonuna bölümü izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
Left 4 Dead havası sezdim. Özellikle de tren bölümünde

Zahidey

Bölüm güzeldi ama keşke olay tamamlansaydı. Bittiğinde devamı olucakmış gibi hissettim

aguva

aga 5 taşlı thanosu hangi zombi ısırabildi baya saçma olmuş

Psyphon

en güzel kısımda bitti >:( devam etmicek deme :(

Wesbtastic Person

Güzel bölümdü teması falan gayet iyi işlenmiş.

spoiler Spoiler butonuna bölümü izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
Thanos'un zombi olması şaşırtıcı elince 5 sonsuzluk taşı varken nasıl oluyorsa. Ant-Man'deki eleman da güzel bir hava katmış bölüme. Herhalde önceki bölümlerinde dahil devamı 2.sezonda gelecek. Bakalım neler olacak devam bölümlerinde.

kodadıAHUK

Arkadaş caclısı komşunuz spiderman, tobey göndermesi iyi olmuş

KadircanYenen

Tam rüyamda zombilerle uğraşıyordum ve şimdi what ıf zombies bölümü geldi :D evet spider manim

Timjasonrichard

spoiler Spoiler butonuna bölümü izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
Bolum baya güzel ve disneye göre karanlık yapidaydi. Bolumun nerdeyse her şeyine bayıldım, o yuzden bunlardan degil, beğenmediğim bir kaç kısımdan bahsedicem, Scott'un esprileri çok fazlaydı ve komik değildi, Scott'un ayni şekilde sadece kafasıyla hayatta kalması hiç mantıklı değil fakat kafası pelerine gecince baya güzel oldu. Son olarak Thanosun wakandada bekliyor olmasi hiç mantıklı değil, çünkü orda olmasi için bir sebep yok zihin taşı hiç wakandada olmadı.

phantomxforce

spoiler Spoiler butonuna bölümü izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
Bu kadar dark olacağını tahmin etmemiştim... çünkü disney genelde izleyicilerinin yaşına dikkat ediyor ve bunu izleyecek çok fazla çocuk var, wong'un kafasının kopması, visionun T'challanın bacağını wandaya yedirmesi vs vs