Young Justice izle

Young Justice 4.Sezon 7.Bölüm izle

Episode #4.7

Reklamı Geç 5 saniye kaldı...
Yorum mu yapmak istemiştiniz ?

Yorumlar

firstlight

spoiler Spoiler butonuna bölümü izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
sadece mars ta ki shneler için 10 puanı hak eder. Barbara rezalet oldu ama onu düşünecek olsam kaç tane şey değiştirilmiş o yüzden ilk defa görüyormuş gibi yapacğım. Şeyi anlamadım gar nasıl dünyaya döndü beta tüpü değildi adı şu an aklımda değil ismi ama o bozulmuştu , tek bir bio ship olduğuna göre...

Timjasonrichard

spoiler Spoiler butonuna bölümü izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
Barbara nin felç kalma originini değiştirmeleri asiri saçma olmuş. Bir shadow assasin tarafindan felç bırakılmasını gayet normal karşılardim ama bunu jokeri kurtarmak için değil seni kurtarmak için yaptım saçmalığı? :D o an jokere saldıran assasinin kim olduğunu bile bilmiyorsun be yani böyle sacmalanmaz

themarvel

Off bi 1. sezona bak bi şimdiye daha etkileyici şeyler beklerken her şey saçma sapan oldu. Barbara nın durumu tam bir rezalet zaten o konu çok daha farklıydı, konuları birbirine uyuşturmak yeni karakter eklemek için diğer karakterlerin olayını değiştirmek kadar saçmalık yok.

Dizinin Diğer Bölümleri

1.Sezon
2.Sezon
3.Sezon
4.Sezon